1. Kako mogu izvršiti porudžbinu?

Da biste izvršili porudžbinu, odaberite proizvode koje želite kupiti, dodajte ih u košaricu ili putem dugmeta "Kupi odmah" pređite na checkout sekciju i potom slijedite upute za informacije o isporuci i plaćanju.

2. Da li mogu plaćati na rate?

Plaćanje na rate je moguće:

Do 6 rata karticama koje omogućavaju odabir broja rata prilikom kupovine: VISA kartice PBZ Banke i VISA Premium kartice PBZ banke.

Ako želite platiti svoju porudžbinu na rate, potrebno je da uradite sljedeće:
Korak 1: Kao način plaćanja odaberite "Kartično plaćanje (CorvusPay)",
Korak 2: Kliknite na “Plati odmah”,
Korak 3: Unesite podatke s kartice i odaberite broj rata (2-6 rata),
Korak 4: Kliknite na “PLATI”

‎Ukoliko imate dodatnih pitanja budite slobodni da kontaktirate našu podršku.

3. Koliko traje dostava?

Vrijeme isporuke 24-72 radna sata, osim za narudžbe koje se izvrše vikendom.

Zbog trenutne akcije rok isporuke je produljen.

4. Da li je moguće preuzeti porudžbinu u fizičkoj trgovini?

Nažalost, ne.

5. Da li moram kreirati korisnički račun da bi se kreirala porudžbinu?

Ne. Samom posjetom na uspoloassn.hr već ste stekli sve uslove za izvršenje porudžbine.

6. Šta ukoliko mi se artikal ne svidi?

Možete zamijeniti i vratiti artikal.

1. Ukoliko želite izvršiti zamjenu za drugu veličinu naručenog proizvoda istu možete uz prikaz računa obaviti u našim trgovinama:

Zagreb - TC Arena, 
Split - TC Joker,
Rijeka - TC Tower Center

2. Ukoliko želite izvršiti reklamaciju ili povrat porudžbine ili artikla to možete izvršiti ispunjavanjem formulara za povrat

Mi ćemo organizirati povrat, Vi upakirajte artikal u ambalažu u kojoj je došao, a potom ćemo poslati brzu poštu kako bi preuzela artikal na Vašoj adresi. 

Troškove vraćanja robe snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Pri povratku artikla izvršit ćemo povrat sredstava umanjenih za troškove povrata brze pošte u iznosu od €7,20 na Vaš IBAN, a najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimanja proizvoda.

Artikal ne smije biti korišten ili oštećen te mora biti u originalnom pakiranju s etiketama. Artikal je potrebno vratiti u roku od 30 dana od dana preuzimanja pošiljke. 

Artikal koji vraćate mora biti čist, higijenski i propisno upakiran s etiketama na njemu. 

7. Koji su načini plaćanja?

uspoloassn.hr vam omogućava kupovinu odabranih proizvoda plaćanjem na sljedeće načine:

1. Plaćanje gotovinom po prijemu pošiljke:

Opcija plaćanja pouzećem Vam omogućava da iznos narudžbe platite prilikom same dostave na navedenu adresu. Plaćanje pouzećem nije moguće kod osobnog preuzimanja na našem skladištu. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu. 

2. Plaćanje karticama:

Jednokratno plaćanje
: Kartice Visa, MasterCard i Maestro - svih banaka

Plaćanje na rate: Do 6 rata karticama koje omogućavaju odabir broja rata prilikom kupovine: VISA kartice PBZ Banke i VISA Premium kartice PBZ banke.

Ako želite platiti svoju narudžbu na rate, potrebno je da uradite sljedeće:
Korak 1: Kao način plaćanja odaberite "Kartično plaćanje (CorvusPay)",
Korak 2: Kliknite na “Plati odmah”,
Korak 3: Unesite podatke s kartice i odaberite broj rata (2-6 rata),
Korak 4: Kliknite na “PLATI”

‎Ukoliko imate dodatnih pitanja budite slobodni da kontaktirate našu podršku.

8. Da li nudite popuste za veće porudžbine?

Nažalost, ne.

9. Kako mogu kontaktirati korisničku podršku?

Kako bismo Vam omogućili najbolje korisničko iskustvo, na raspolaganju smo za sva Vaša pitanja putem telefona, sms, vibera, whatsapp ili e-mail-a.

Broj telefona: +385 91 61 43 511

E-mail: podrska@uspoloassn.hr

Nudimo Vam podršku 24/7 za bilo kakva pitanja ili upite.